« Home | ربنا » | بی موضوع » | شفتالو » | دختر ایرونی » | دوران جبهه به خیر » | کاراکتر من » | دعا 2 » | چرا؟ » | روزه » | دعا »

یادی از دوســـــــتان

لیلا خانم شنیدم سرت شلوغ شده، تحویل نمی گیری؟ سر نمی زنی به وبلاگ ما!
آهای عسکری، تو چرا هنوز جوهری ویندوز منو پر نکردی؟ ها؟ نکنه انگلیسی بلد نیستی؟ پس از کجا فهمیدی ریممبرد پوزیشن یعنی چه؟
رضا کندی و راحله مگه شما وبلاگم را نمی خونید؟ شایان و فاطمه شما چطور؟ چرا نمی رید اینجـــــــا پس؟ ها؟
جناب سعید خان و همسر محترمه شما چطور؟
سمیرا خانم، جهت اطلاع شما عرض شود ما با دوچرخه داریم میریم فغنس و اسپین! ولی اگه عسگری نظر نده نمی بریمتون! احتمالا وقتی برسیم فغنس عسگری هم اونجاست
در ضمن از کسانی که در مراسم ختم اینجانب شرکت کردند ولی اسمشون را یاد هاکردمه (به یاد ندارم) سپاس می گذارم
ش _پسر_ دا، اره !مورتضـــا جان! تر_ گمه! خاری؟ زنا خاره؟ وچون خارنه؟ فامیلا خارنه؟ چتی کـنــی ریکا؟ خش گذرنه؟ ژاپوون نخانی بووری؟ ژاپوون چی ژاپوونی هست!بنز درس کنه قد قوطی کبریت
آآآآِی حاج حسن تو رفتی در استکبار جهانی که درس بوخونی؟ اینم شد کار؟ برو بیل بزن که مملکت آباد شه و من یه استراتژی هم دارم واسه اون ابن علیان که رفت خودش را مثل موسیو کرد ولی از نظر من این کارا بی نا موسیو هست و من دیگه هیچ حرفی ندارم غیر از عمو حامد لولو که ایشالا شب بیاد تو خواب همتون

به من چه ربطی داره عسکری کامنت نمی ده...منو ببرین اسپین :((

باشه بابا، باشه، این منو کچل کرد، تسلیم!
:D

ey agha ma age vase shoma vaght nadashte bashim ,pas vase ki vaght bezarim ,ma az moridanim .

سلام...رویت شد اخوی ... شاد زی

hala shod, hala mitunim bebarimetun spain va france!
leila khanum ekhtiar darid, moridi az mast.
Ali jan mamnun ke sar zadi!

:))

doctor! mibinam ke khoob vaght dari, ma ro morede marhamat gharaar midi!
bezar forsat beshe, bahat hesaab mikonam ;)

Post a Comment