« Home | اندر باب تیخنولوجی » | یادی از دوســـــــتان » | ربنا » | بی موضوع » | شفتالو » | دختر ایرونی » | دوران جبهه به خیر » | کاراکتر من » | دعا 2 » | چرا؟ »

بی تایتل

بعد از گذشت یکسال تازه فهمیدم در مناطق مرکزی شهر فخیمه کویمبرا، اینترنت وایرلس مجانی هست! علاوه بر اون تو مراکز خرید هم این قضیه صدق می کنه ! حالا شما فرض کنید یه ایرانی وقتی این قضیه رو بفهمه چی کار می کنه؟ خوب خیلی ساده است ! کافیه بدونید من چی کار کردم!
یه روز که به دلایلی مجبور بودم 3-4 ساعت تو یه مرکز خرید منتظر باشم (دلایلش احتمالا واضحه دیگه نه؟)، لپ تاپ رو هم با خودم بردم و نشستم پای دیدن فیلم و دانلود موزیک! و کلی حال کردم ! جالب قضیه اینجاست که من هم تو خونه و دانشگاه اینترنت مجانی دارم!!ولی بازم اون یه حال دیگه می داد، یه جورایی شبیه اینترنت دزدی بود و واسه همین حال می داد :دیییییی

een kaaretoon bishebaahat be baa docharkheh france raftanetoon nist!!!...Leilaye azizam, man vaaghean az to entezaar nadaaram ke chenin kaari koni!..khaame harfhaaye Mahmood nasho. volla man aslan stress daaram az vaghti shomaa goftid chenin chizi ro!!

Post a Comment