« Home | persian » | صحنه » | زندان » | ماجراهای گوووگووول » | برگی از گذشته -سه » | حـــــــاج آقا » | علامه » | عدالت » | خریـــــــــت » | ای کـیـــو »

اعتراف


البته من کوچيکتر از اونم که برای مردم بزرگاوارمون اعتراف کنم و در واقع زندگی ما هنرمندا هميشه اعتراف بوده و هست. امّا ديگه کفگيرا به ته ديگ خورده و سینيور محمــــد از سواحل غربی آتلانتيک قلابش ما رو گرفته ديگه نميشه کاری کرد.. هرچند که خودش زيرابی رفته و ...

اسرار پسر عمويي

1. اون وقتا، با چند تا از پسر عموها ميرفتيم شکار پرنده با تيرکمون و سنگ. کلی به اين روش پرنده ميزديم. نکته جالبش اين بود که جناب پسرعمو سر گنجشک رو با دست ميکند!!
2. اون قديما با اون يکی پسر عمو ميرفتيم هندونه دزدی. هندونه رو ميزديم زمين، وسط اش که شيرين بود رو ميخورديم و بعد ميرفتيم سراغ بعدی.
3. 5-6 سلام بود که يه پسرعمو نوزاد داشتم، عموم بهم ميگه پسر عموت از تو قويتره، و من هم عصبانی ميشم و يه چک جاندار ميزنم تو گوش نوزاد بيچاره و ...

اسرار وگووو

4. کلاً وقتی از يه معلمی خوشم نميومد درس نميخوندم. يکی از امتحانات کلاس سوم راهنمايي رو شدم 4 از 20.
5.کلاس پنجم دبستان که بودم، معلممون نمره های درس ها رو داد و گفت هرکی معدل خودش رو حساب کنه تا شاگرد اول معلوم بشه. من معدلم 19.50 بود و اون يکی دوستم 19.60. من معدل اون رو نميدونستم و فکر ميکردم که کمتر از منه .معلم اول از اون پرسيد که گفت 19.60 ،من تا اينو شنيدم در يک حرکت نا جوان مردانه تصميم گرفتم که به اين سادگيها مقام شاگرد اوليت رو از دست ندم. و گفتم معدلم شده 19.62. معلم ما هم کلی حال کرد و گفت به به، ببينيد چقدر رقابت شديده!! فقط 2 صدم شاگرد اول رو تعیين ميکنه. هنوز که هنوزه عذاب وجدان دارم ...
6. وقتی نتيجيه کنکور ارشد اومد و ديدم رتبم شده 4 ، باورم نشد. فکر کردم اشتباه شده و کارنامه يکی ديگه رو دادند به من!! (اخ اخ، چقدر اين پسر متواضع هست! ).
7. روز اول مدرسه با شلوار خیس برگشتم خونه. چون خودم بلد نبودم تنهایی برم دسشویی.
8. شش هفت ساله سالم بود که با مادرم رفته بودیم دندانپزشکی. خانم دکتر اهل رومانی بود و کارش هم درست بود. مطب شیک و ... داشت رو دندونای مادرم کار میکرد که من شاشم گرفت و روم هم نمی شد جلوی خانم دکتر بگم من جیش دارم! خلاصه اینکه خانم دکتر اونقدر لفتش داد که من کف اتاقش رو حسابی ضدعفونی کردم و باقی ماجرا. البته خجالتش رو مادرم کشید!
9. علاقه وافری به جلال همتی و جواد یساری دارم. مینی ژوپ خانووم ببین، بالا رفته نه یه ذره نه دو ذره. ببین اون بالا رفته ... خوب چی کار کنم. اعترافه دیگه.
10. تو دبیرستان همراه 2 نفر دیگه به بر و بتچز اولتیماتوم می دادیم تا 3 روز سیبیلشون رو بزنن و در غیر این صورت خودمون تو مدرسه واسشون می زدیم. سر این قضیه 3 روز اخراج شدیم.
11. زیبا ترین تفریحمون این بود که وقتی برو بتچز دارن روزنامه می خونن یواشکی زیر روزنامشون یه فندک کوچولو روشن می کردیم و در میرفتیم .

اسرار نگـــووو

1. دور دوّم انتخابات به احمدی نژاد رأی دادم.
آقا خب چرا اينجوری نگاه ميکنی. اغفال شده بيدم. سرطان که نيست که خوب ميشه.
2. اين دوميش خيلی ضايع هست، نميگمش. :دی
.

به هر حال من صادقانه اعتراف کردم، ولی هر بلايي سرم بياد مسئوليتش با اونيه که من رو دعوت کرد.


لیــــلا، آرش سیگارچی، ساروی کیجا، سمیرا، عسگری، بیتا

بسم الله. نوبت شماست

1. man vaaghe'an khoshhaalam ke shomaa alaan bozorg shodin! :d
2.shomaa khejaalat nemikeshin be ahmadinejad ray daadin??!..vaaghean ke!...

ahmadinejaad!!?
nah, to ham!?
hala eib nadare be ghoole khodet saratan ke nist!!! :D

salam
sale nooo mobarak. Omidvaram hamishe ba Leila khanum ruzegare khoshi ro separi konin.
manam age bekham eteraf konam kheiliash shabihe eterafaie shoma mishe.(shaid betunam az COPY+PAST estefadeh konam).

salam
Omidvaram sal no behetoon khosh gozashte bashe...
in eteraf shoma hamon baziye shab Yaldast???
chon man be on bazi ham davat shodam ...mikhastam bebinam one ya in ye jadideshe?????????
eterafat jalebi bod...
Har chand yekam......
khosh bashid...
Bita...

To samira: Na ke shoma be kase dige rai dadi ???
To Askari: Agha rafighe nabab jense khub.
To Ehsan: Sale no shoma ham mobarak, sale khubi dashte bashin, omidvaram faghat be ahmadinejad ray nadade bashi.
To Bita:
Sale noe shoma ham mobarak, are hamun baziast.

Montazere eterafate sabze hame shoma hastim. :D

:O
احمدی نژاد؟ نه!

بعدش هم من بهت تبریک میگم که تونستی اون کارای پسر عمویی رو بنویسی. مطمئنا اعتراف سختی بوده.

salam,
khubi, kheili hal kardam khosham miad adame sadeghi hasti,
bezar manam chandta eeteraf bokonam: 1- ye bar tu khab gah sale avale tabriz berenj pokhtam baraye 16-17 nafar baad kharab shod unvaght yeseri az dustani ke beheshun eshare nemikonam nam ham nemibaram kolli maskharam kardan. manam fardash ye ghazaye tup bara khodam dorost kardam va darhali ke una dashtan tokhme morgh mikhordan migoftam nushe junetun ta shoma bashid dige mano maskhare nakonid!!!
2- baghiasham nemishe goft sharmande,

eterafsate ghashangi bood har chand age zoodtar eteraf karde boody shayad bishtar fekr mikardam .lol !

Post a Comment